Sidste fællesspisning inden sommerferien
Onsdag den 10. kl. 18.00-19.30 mødes vi i Sportsbyens café.
Menuen er klassikeren: wienerschnitzel med det hele samt en rigtig sommerdessert: rørt is med danske jordbær og knas.
Og så selvfølgelig sidste nyt om Sportsbyen fra direktør Thomas Nielsen.
Der plejer at blive udsolgt, så klik her for at købe billetter.
