Hyggelig fællesspisning – udsolgt!

Torsdag den 19. februar kl. 18 er vi klar med årets første fællesspisning.

Menuen er en Sportsby klassiker, nemlig wienerschnitzel (kalv) med det hele samt mulighed for hjemmelavet æblekagetrifli.